Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2010 01:38 - Как учените се сношават
Автор: gencho2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.04.2010 01:44


   image     Ония ден ми се обажда една приятелка по телефона и ми вика: ебах им майката! Опа! Чакай, викам, чакай секунда. Правя се, че имам малко работа, а всъщност мисля. Как така, ми че тя е младо и хубаво момиче, омъжено, как ще сношава майките на другите, и защо! После продължаваме разговора. Аз още нищо не съм измислил. Почвам обаче да схващам. Тя е учен, е не знам, казва че е учен. Понеже капе едни капки в едни епруветки и учи студенти в университет. Значи трябва да е учен. Ама защо да сношава майките, на кого? Питам, не направо де, и слушам тирада. Права е, верно им е сношила майките! Не, чакай, чакай, не им е сношила майките, сношила НИ Е майките, демек и моята. Това е, защото учените са особени. А тя е учен, нали ви казах, най-малкото така казва. Сега да ви обясня, как учените, е не всички, но младите красиви учени като нея, правят секс с майките ни. Имала защита значи. Учените правят защити, нали знаете. А тя е млада и хубава, само една защита и трябва и ще е съвършена. Сега, понеже е млада и хубава, за да я има тая защита, тя би трябвало не на нас да ни сноши майките, а нея да я сношат едни чичковци. Да ама не! Моята приятелка е особен учен, не я сношават, защото нейния татко също е учен, в същия университет, и е член на една партия, дето била на над сто години (голямо нещо). И сега той, татко, и помогнал да сноши майките, не щото е мъж, той е стар вече, нещо партията помогнала. А, забравих, моята приятелка е двоен учен, защото и майка и е учен, пак от същия университет, а и от същата партия, даже била там нависоко в тая стогодишната партия. Ма тя не сношавала, жена е, но дъщеря и може. Как е станало това технически, се питате вие. Обяснявам. Учените, млади и красиви, като моята приятелка, за да защитят докторат, трябва да направят едни изследвания за няколко години. Ама моята приятелка е много печен учен, на нея тия изследвания и се получиха докато тя беше по майчинство. Дистанционно демек. Заради това е сношила. Ама има и още. Тия учени трябва пред една специална комисия да си представят изследванията. Мойта приятелка ми каза по телефона, “ако знаеш как ги почнАх!” Викам, за сношенията ще ми говори. Не, не било за секс, поне не пряко. Казала им, че с тоя си труд, дистанционния, пишела историята на катедрата. Ебати, това не е сношаване, изнасилване е. Ама не смея да и го кажа щото съм в същия университет, пък и е сношила майка ми, ако и го кажа и мен ще сношат. Не тя, баща и. Аз с нея бих се сношил, казах, млада и хубава е. И понеже секса (сношението) трябва да е продължително, за кеф, тя продължила. Значи, учените трябва някой да ги рецензира, тоест да им покаже на защитата правиците, ама и кривиците. Винаги трябва да ги рецензират двама по-големи учени. Ама мойта приятелка е ербап учен, нея я рецензирал само един. К’во като е незаконно. Не е имала време да намери втори, покрай сношенията. И с друго ги е сношила, щото с тая зашита учения трябва да покаже няколко приноса за науката, викат му, приноси на дисертацията. Ама тя не ги показала. Неее, не щото е нямало, как! Тя е млада и хубава, не е стигнало време. Важното е, че са и ръкопляскали. Обаче сега моята приятелка била вдигнала кръвно и е в болнични. Чудно, млада е, лекар е, пък вдига кръвно. Викам, от бацилите е, тя е учен по бацилите. После ми казаха, че не било. Имало опасност да не и минат документите навреме и да влезел в сила новия закон за учените, нали сте го чували. И ако я изпреварел тоя закон, напразно е сношила майките на всички, и моята. Мислих, мислих, даже малко позлорадствах и после се уплаших. Ми ако верно тя закъснее и всичко е било напразно!? Тогава ще се окаже, че такива като мене, дето нямат мама и татко от стогодишна партия, учени, ще са сношили нейната майка! И ме втресе! Аз майка и я познавам. Тя е възрастна и меко казано непривлекателна! Не искам да я сношавам! Не! Не и аз! И си викам, ми то по-добре, тоя закон да не се приема. Без него сношиха моята майка и ми е кофти. Сега като го приемат, ще трябва аз да сноша нейната грозновата майка и пак да ми е кофти. И след всичкото групово сношаване пак тя ще е отгоре (не като поза, нямам против) а защото на мен са ми казвали, че каквото и да става, тия от стогодишната партия винаги ще ни сношават. Даже и врменно да ни се струва, че са спрели, те изведнъж пак яко натискат и боли! И затова и рекох, че “всичко е от дявола, да го ева” и и затворих телефона. Да се сношава там...Затова е учен.


Тагове:   учени,   микроби,


Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gencho2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10607
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930